Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Δαχτυλίδια καρδούλες













23 σχόλια:

  1. Πολύ χαριτωμένα Σοφία! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή βδομάδα Σόφη!
    Μ' αρέσουν πολύ τα δαχτυλίδια-καρδούλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκούλια ειναι, μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τά δαχτυλίδια-καρδούλες θά κάνουν θραύση αυτό τό καλοκαίρι Σοφία μου!Είναι τέλεια!!!!Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφες και χαρούμενες οι καρδιές σου Σοφία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Que monería, son unos anillos más que preciosos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. sono molto originali e belli !!!
    Brava !!!
    Buona settimana, Elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ενα λουλουδι μεσα σε μια καρδούλα.. πολύ όμορφα ..Σοφακι μου.. το καθε ενα ξεχωριστό.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απιστευα γλυκουλικα τα δαχτυλιδια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Son unos anillos preciosos!!!! tan románticos.......
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο Σοφία ....πολύ όμορφες καρδουλες ..τελεια
    κάλο απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αααα, πόσο όμορφα είναι!!!
    Τελευταία καταγίνομαι κι' εγώ με το κόσμημα αλλά με πολυμερή πηλό και ομολογώ πως με έχει εκνευρίσει αρκετά. Ενώ φτιάχνω κάτι ωραίο για να φορεθεί, με τη χρήση κάποια στιγμή σπάει και απογοητεύομαι. Ειδικά τα βραχιόλια που τους έχω και αδυναμία!!!!
    Φιλιά πολλά Σοφία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι όμορφες και χαριτωμένες που είναι οι καρδούλες σου, Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα τα δαχτυλίδια
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχα!!! Καλή συνέχεια Σοφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μου έχει φτιάξει και μένα ένα μια φιλη μου είναι πραγματικά πολύ ωραία αυτή η τεχνική !

    γεια στα χεράκια σου Σοφάκι μου !!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο όμορφα και πόσο φίνα!
    Ευγε κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανταστικα τα δαχτυλιδια σου ΜΠΡΑΒΟ Σοφια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!