Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Παλιά ενθύμια,παιχνιδάκι και...μια ωραία πεταλούδα!!!!!

Γεια σας φίλοι μου!!!!Χρόνια πολλά!!!Χριστός Ανέστη!!!!
Ελπίζω να περάσατε όμορφα τις άγιες ημέρες του Πάσχα και να γεμίσατε με δύναμη και ενέργεια για νέες δημιουργίες!!!!
Σήμερα έχω να σας δείξω κάποια παλιά ενθύμια από την προίκα της μητέρας μου για το διαγωνισμό της Ρένας Χριστοδούλου http://diaheiros.blogspot.gr/2013/02/blog-post_15.html#comment-form,ένα βραβείο από την φίλη Lunahttp://madebyluna.blogspot.gr/ και μια πολλή όμορφη πεταλούδα από την φίλη Ελένη Φλογερά http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/
Να είστε όλοι καλά και να χαμογελάτε πάντα!!!!Φιλάκια!!!
Αυτά είναι κάποια πραγματάκια που έχω από την παλιά εποχή και τα αγαπώ ιδιαίτερα!!!

Στη συνέχεια η φίλη Luna μου χάρισε ένα πολύ όμορφο βραβείο και την ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Σύμφωνα λοιπόν με τον κανονισμό πρέπει να πω 11 πράγματα για τον εαυτό μου!!!


Ξεκινάω....
1.Λατρεύω την Άνοιξη και τα χρώματα των λουλουδιών
2.Μπορώ να καθίσω και να μυρίζω τα άνθη της πορτοκαλιάς με τις ώρες ειδικά τώρα που είναι η εποχή τους!!!!Το άρωμα είναι απλά μεθυστικό!!!
3.Μου αρέσει να κάνω παρέα με ανθρώπους που έχουν θετική ενέργεια και είναι πάντα αισιόδοξοι!!
4.Όποτε μου δίνεται η ευκαιρία πίνω καφεδάκι με αγαπημένους φίλους!!
5.Δε λέω ποτέ όχι σε μια σοκολάτα δεν μπορώ να αντισταθώ με τίποτα χα χα!!
6.Δεν βλέπω ποτέ ειδήσεις στην τηλεόραση γιατί μου χαλάνε την διάθεση!!
7.Πιστεύω πως οι φίλοι είναι ευλογία και όποιος έχει την τύχη να έχει δίπλα του καλούς φίλους καταλαβαίνει τι θέλω να πω!!
8.Είμαι σε γενικές γραμμές αισιόδοξος άνθρωπος αλλά πάντα έχω μέσα μου μια ανησυχία για το μέλλον χωρίς βέβαια αυτό να το μεταδίδω στους άλλους!
9.Λατρεύω τις εκδρομές στο βουνό!!
10.Με εκνευρίζουν οι ψεύτες και οι υποκριτές!!
11.Τέλος  το όνειρό μου είναι να ταξιδέψω στο Μεξικό!!!

Το βραβείο το χαρίζω σε όποιον έχει τη διάθεση να παίξει το παιχνιδάκι και να μας πει κάποια πράγματα για τον εαυτό του!!!

Στη συνέχεια θα ήθελα να σας δείξω μια πολλή ωραία πεταλουδίτσα που μου έστειλε η φίλη Ελένη Φλογερά!

Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!






13 σχόλια:

  1. Σοφάκι χρόνια πολλά!
    Οι αντίκες σου είναι πολύ όμορφες και να χαίρεσαι το βραβειάκι σου. Επίσης σου εύχομαι κάποια μέρα να επισκεφτείς το Μεξικό.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η προίκα της μανούλας σου, είναι όντως ΠΡΟΙΚΑ!!!
    Ανεκτίμητος θησαυρός!!!
    Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!
    Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!!
    (Μεξικό, ε? Εγώ πάλι, για Φινλανδία με κόβω!!!)
    ;-)
    Άψογη η πεταλουδίτσα της Ελένης μας!!!
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για το βραβείο!Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου και μακάρι να πας στο Μεξικό!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΣΟΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!
    ΣΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΜΕΝΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφη η φοντανιέρα και τα
    ποτηράκια από την προίκα της μαμάς !
    Να χαίρεσαι το βραβείο σου και σου
    εύχομαι να καταφέρεις να πας στο
    Μεξικό.
    Χρόνια πολλά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία μου, Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη, και του χρόνου με υγεία , ευτυχία και αγάπη! Νοσταλγικά τα παλιά σου αντικείμενα, χαρούμενη η πεταλουδίτσα , όμορφο το βραβείο σου!
    Οσο για τις απαντήσεις σου,τι να πω, είναι από την καρδιά βγαλμένες! Α, για το Μεξικό, "είμαι μέσα "!!!!!! Το θέλω τρελλά!!!! ΠΟλλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σόφη μου Χρόνια Πολλά , να χαρείς όλα τα καλούδια σου και να περνάς καλά με ότι κάνεις
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά! Πολύ όμορφα αντικείμενα!Συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!Φιλάκια1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα που είναι όλα αυτά τα παλιά ενθύμια των μαμάδων μας! Σου εύχομαι ολόψυχα να καταφέρεις να πας κάποτε στο Μεξικό. Φιλιά και Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά! Ωραία η προίκα γέμισε κανένα ποτηράκι με κερί θα είναι πολύ όμορφα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή σου μέρα Σοφάκι!!!!!!!!Πολύ όμορφα τα ενθύμια της μαμάς σου! Να τα προσέχεις σαν τα μάτια σου γιατί έχουν ανεκτίμητη αξία. Να χάιρεσαι και το βραβειακι σου!!!!! Πολύ όμορφη και η πεταλούδα της Ελένης! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Σόφη μου!!! Να χαίρεσαι το βραβείο σου!! Συμφωνώ με όλες σου τις απαντήσεις, όσο για το Μεξικό σου εύχομαι να πραγματοποιήσεις το όνειρό σου!!! Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας, εδώ και πολύ καιρό δεν σας! O εσείς από μένα; Λοιπόν, ξέρετε, φύγαμε για τόσους πολλούς λόγους! ..... Αλλά πίσω για να πω γεια! ανάγνωση του καταλόγου σας, λέτε ότι αγαπάτε τη σοκολάτα! και εμένα πάρα πολύ! και δεν βλέπω τις ειδήσεις στην T.V. Θα σας αρέσει! μου αφήνουν ένα αρνητικό συναίσθημα, έχω κλέψει ακόμη ελπίδα μου! Αγκαλιές! Rose M

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!