Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Ευχετήριες κάρτες









35 σχόλια:

  1. Πανέμορφες!!! Η μία ομορφότερη απ'την άλλη!!! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Sophie!!!! Καλωσόρισες στην γειτονιά μας… σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου τόσο καιρό στο σπιτάκι μου, και σου εύχομαι καλορίζικο το δικό σου και πάντα γεμάτο με όμορφες δημιουργίες!!!! Φιλιά Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΟΦΑΚΙ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλώς ήρθες στην μπλογκογειτονιά Sophie!!!
    Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς μας ήρθες Sophie!!!
    Αν ξεκινάς με τόσο υπέροχες κάρτες φαντάζομαι τη συνέχεια...!!!
    Καλή αρχή κ καλές δημιουργίες!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλωσόρισες Sophie στην ωραία μπλογκογειτονιά! Καλορίζικο το σπιτάκι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι βλέπω? Χρώματα, χρώματα, χρώματα!!! Μου αρέσει εδώ στον δικό σου παράδεισο Σοφία μου!! Καλώς όρισες στην παρέα μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλως ηλθες στη γειτονια!!!!και απο δω και περα θα τα λεμε !καλοριζικο το blogοσπιτικο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aχ είναι πολύ όμορφες οι καρτούλες! Μπράβο! Συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό σου για το καινούριο σου blog, μιας και είμαι κι εγώ καινούρια! Καλές δημιουργίες λοιπόν και ελπίζω να τα λέμε! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γεια σου sophie!
    καλορίζικο το blog - άκι σου!
    οι κάρτες σου είναι πολύ όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλοριζικο το σπιτακι σου κ καλως ορισες στην μπλοκογειτονια μας.. καλες δημιουργιες ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλώς ήρθες Sophie!
    Οι κάρτες σου είναι τέλειες!...ανυπομονώ να δω και τα υπόλοιπα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλως ήρθες sophie στην μπλογκογειτονια!! Πολύ ωραίες οι καρτες σου!! Καλες δημιουργίες ευχομαι!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Sophie καλώς ήρθες στην παρέα μας!!
    Οι κάρτες σου είναι όλες υπέροχες
    αλλά εγώ έχω αδυναμία στο πορτοκαλί γι' αυτό προτιμώ το Winnie!!
    Να μη χαθούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ!!!!ΚΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΙΜΑΙ .ΠΡΙΝ ΚΑΝΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΒΛΕΠΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΛΑΧΤΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Sophie μου κι εγώ σε ευχαριστώ που πολλές φορές αποτελείς πηγή έμπνευσης για εμένα! Φιλάκια και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς ήρθες Sophie στην μπλογκοπαρέα!!!οι κάρτες σου υπέροχες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ!!!
    ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλως ορισες Σοφακι!!!!Καλη συνεχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλορίζικο το καινούριο σπιτάκι, καλωσόρισες στην παρέα Σόφη μου!!
    Οι καρτούλες είναι πολύ πολύ όορφες και μας κάνουν να έχουμε μεγάλες προσδοκίες για τη συνέχεια!!
    Χαίρομαι που βρίσκω άλλη μια συντοπιτισσα!
    Καλή συνέχεια πολύ δημιουργική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σόφη μου πολύ όμορφο το σπιτάκι σου! Κατανοώ τις δυσκολίες σου γιατί και εγώ καινούργια είμαι. Οι καρτούλες σου είναι καταπληκτικές! Καλώς σε βρήκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς σε βρήκα και καλώς μας ήρθες!!! εχουμε τρομερή παρέα και είμαι σίγουρη πως θα περάσεις κι εσύ τέλεια!!! Η καρτούλες είναι υπέροχες, σου εύχομαι καλή και δημιουργική συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σοφια μου καλως ορισες στη παρεα! Οι καρτουλες σου ειναι πολυ χαριτομενες! Ειμαι κι εγω σχετικα νεα στην γειτονια! Απο δω και περα θα σε επισκεπτομαι συχνα! Σου ευχομαι τα καλυτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ Σοφία μου!!!!
    Καλώς ήρθες και επίσημα στην παρέα μας!!!!
    Οι κάρτες σου είναι πάαρα πολύ όμορφες. Ανυπομονώ να δω και άλλες δημιουργίες σου.
    Καλό Χειμώνα να έχεις!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σόφη μου, ωραίο blog! ωραίες δημιουργίες! μπράβο! Η κόρη μου έβαλε κάτω από τις νεράϊδες μου, οδηγίες πως να πάρεις τη νεράϊδα σου! αφού πρώτα κάνεις αντιγραφή....... φιλάκια. θα χαρώ να τα καταφέρεις , αλλιώς ζήτα βοήθεια από τη φίλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς ήρθες, Σόφη!καλορίζικο το σπιτάκι σου!Σου ανταποδίδω την επίσκεψη λέγοντάς σου οτι είναι πανέμορφες οι δημιουργίες σου!Μπράβο!Εις αναμονή των υπολοίπων, λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ! Καλή σχολική χρονιά και στη Χριστίνα! "Κωνσταντίνος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου Sophie!!!! Καλωσορίζω το υπέροχο blogoσπιτάκι σου...και εγώ νέα είμαι στην blogoγειτονιά και ελπίζω να τα λέμε... Οι καρτούλες σου είναι τέλειες ειδικά η πρώτη είναι πανέμορφη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΣΟΦΙ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ! ΑΠΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΣΕ ΕΝΤΟΠΙΣΑ! ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ ΜΟΥ, ΜΠΡΑΒΟ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. These are all so wonderfully cute!!!

    Hugs,
    Elise

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλως σε βρηκα κι εγω,πολυ ομορφα τα οσα μεχρι τωρα.περιμενουμε πολλες πολλες δημιουργιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλώς ήρθες Σοφι!Καταπληκτικές οι παιδικές καρτούλες σου!!Δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω ,όλες μαρέσουν παρα πολύ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!Καλή αρχή!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλώς σε βρήκα Sophie. Καλώς ήρθες στην όμορφη παρέα μας!!! Οι καρτούλες σου πολύ όμορφες. Πολύ ωραία χρώματα. Μου άρεσε ιδιαίτερα η δαντελίτσα με τις πεταλούδες. Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σόφη μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια στο blog μου. Δεν ξέρω γιατί δεν μπορείς να αφήσεις μήνυμα, φαίνεται καμμιά φορά το πιάνουν οι κακές του! Δυστυχώς από computer δεν ξέρω και πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!