Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

BΡΑΧΙΟΛΙΑ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ

     

Καλημέρα φιλαράκια μου και καλό μήνα σε όλους!!!!
Όλα έξω στη φύση δείχνουν πως η Άνοιξη είναι προ των πυλών γι'αυτό και εμείς πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε λίγο τη διάθεσή μας  και να την υποδεχτούμε με χαρά!!!
Σήμερα σκέφτηκα  να σας δείξω κάποια βραχιολάκια τα οποία μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες και ταιριάζουν με πολλά ρούχα!!!Φιλάκια και να χαμογελάτε, εκτός ότι είναι μεταδοτικό το χαμόγελο,σίγουρα κάποιος το έχει ανάγκη γιατί να μην το δώσουμε απλώχερα, δεν κοστίζει τίποτα......!!!!









29 σχόλια:

  1. Τι όμορφα που είναι!!! Μου αρέσουν όλα! Φιλάκια πολλά Σοφάκι μου! Τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πω πω ομορφιές!!!! Καταπληκτικά!! Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ώραιότατα! Και να σου πω, είναι αλήθεια πως μια ένεση αισιοδοξίας όλοι μας τη χρειαζόμαστε. Η κατάσταση που ζούμε κάθε άλλο παρά ευχάριστη είναι και ο χειμωνιάτικος καιρός μας πέφτει βαρύς στους ώμους... Λίγο κουράγιο λοιπόν ακόμη , έρχεται η άνοιξη να μας ανεβάσει το ηθικό και να μας φτιάξει τη διάθεση...λίγο ακόμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Tous très jolis et délicats !
    Bises et bon week-end.
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μεσημέρι.Πολύ χαρούμενα βραχιόλια και πάντα με ρομαντική διάθεση.
    Συμφωνώ μαζί σου.Το χαμόγελο πρέπει να το δίνουμε απλόχερα και θα συμπληρώσω επίσης, λίγη αγάπη και μια καλή κουβέντα.Κάνουν θαύματα.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΑΙΕΣ ΧΑΝΤΡΕΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα!Πολύ όμορφα τα βραχιόλια!Υπέροχη η σύνθεση και πολύ ωραία χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σοφάκι τα βραχιολάκια σου είναι πανέμορφα και πραγματικά μπορούν να φορεθούν και να συνδυαστούν όλες τις ώρες!
    Ιδιαίτερη αδυναμία έχω στα γαλάζια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα βραχιολάκια σου είναι όμορφα και δείχνουν το "αισιόδοξον" του εμπνευστή τους...Μου αρέσει η καλή σου διάθεση...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!! ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΤΕΤΟΙΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ!!! ΚΑΛΟ ΣΚ ΣΟΦΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σοφουλα μου, ολα ειναι πανεμορφα!! Τελειοι οι συνδιασμοι χρωματων!!!Καλο μηνα και πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σοφάκι μου, είναι πανέμορφα!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφα τα βραχιολάκια!!!Πλησιάζει η άνοιξη να μας φτιάξει τη διάθεση!!
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΦΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα που είναι! Όλα, αν και έχω μια αδυναμία στο τιρκουάζ και στο λιλά χρώμα!
    Άντε και καλό μήνα με χρώματα και αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σοφάκι μου είναι όλα τόσο όμορφα... και τα χρώματά τους τόσο ανοιξιάτικα και ζωντανά!!! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα κι' ένα είναι, το ένα ομορφότερο απ' τ'άλλο... και με πολύ ωραία χρώματα!!!
    Φιλάκια πολλά καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολυ πολυ ομορφα τα βραχιολακια σουΣοφια.Μας εφτιαξαν τη διαθεση.Να'σαι καλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολυ ομορφα τα βραχιολακια σου!!!Φιλακια πολλα με μια μεγαλη αγκαλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλό μήνα Σοφάκι!! Μ' αρέσει πολύ η ανοιξιάτικη διάθεσή σου!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γεια σου φιλενάδα! Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου. Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρασα για μια καλησπέρα! Πολλά φιλάκια Σοφάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΜΕ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΙΑ ΣΟΥ!!!!ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι ομορφα!!! Ιδιως τα τυρκουαζ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μου αρέσουν τα μηνυματάκια σου. Φτιάχνεις ένα κολιεδάκι ή ένα βραχιολάκι, πετάς και ένα θετικό και χαμογελαστό μηνυματάκι αισιοδοξίας. Πιστεύω αυτό είναι το πιο σημαντικό στις αναρτήσεις σου. Συνέχισε να το κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας!